Jos Geerken – Autowasstraat Ruurlo

Naam:              Jos Geerken
Functie:          Eigenaar
Organisatie:  Autowasstraat Ruurlo

Autowasstraat Ruurlo: voor een schone auto gaat u naar Autowasstraat Ruurlo. Wij hebben voor u 4 wasprogramma’s, vanaf 7 t/m 13 euro is uw auto gewassen, in de wax gezet en droog geblazen. Daarnaast is er een selfservice waar u uw auto zelf kunt wassen.

Ook bieden wij belegde broodjes en warme snacks en hebben wij een breng- en afhaalpunt van UPS. Daarnaast is er een wasserette voor uw dekbedden, kussens, sportkleding en bedrijfskleding en aanhangerverhuur (dichte (met luifel) en open aanhangers)

En natuurlijk voor brandstof voor uw auto, kunt u tanken bij de Tamoilpomp.

Autowasstraat Ruurlo
Venterkamp 11
Ruurlo
www.autowasstraatruurlo.nl
info@autowasstraatruurlo.nl
M: 06-45689337

Welke verwachtingen heb je ten aanzien van de Businessclub?
Het versterken van het relatienetwerk, elkaar te ontmoeten in een leuke informele sfeer. Daarnaast de maatschappelijke betrokkenheid.