Clubcard

De Clubcard is een leden en een betaalkaart. Als op de kaart saldo is geladen, kan je hiermee (alleen!) bij vv Ruurlo in de kantine betalen. Zo heb je dus geen cash of pinpas meer nodig; wel zo veilig en gemakkelijk. Overigens kan je nog wel cash of met je pinpas blijven betalen. Dit betekent dat vv Ruurlo hiermee “cashless” gaat worden.

Het is tevens mogelijk om een teamcard aan te vragen. Hierop kan geld voor de team/bierpot gestort worden waarmee in één keer voor het hele team kan worden afgerekend.Ook ouders, die zelf geen lid zijn, kunnen een clubcard aanvragen op eigen naam.

Voordelen

De voordelen:

• Geen gedoe meer met contant geld of pinpas
  • Eenvoudig op te laden
  • Ook teamkaarten beschikbaar

Teamcards en gezinscards kunnen aangevraagd worden via kantine@vvruurlo.nl

Meest gestelde vragen

Ik heb nog geen inloggegevens ontvangen.
Waarschijnlijk is je Email adres niet bekend. Geef je gegevens door via kantine@vvruurlo.nl

Kan ik met de clubcard ook ergens anders betalen?

Nee, met de clubcard kan je alleen bij vv Ruurlo afrekenen.

Hoe kan ik saldo laden op mijn clubcard?
Dat kan op twee manieren:

1. Inloggen in www.mijnlcs.nl, dan kan je met iDeal je saldo opwaarderen.
  2. Aan de bar in de kantine bij vv Ruurlo met je pinpas.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Nee, saldo kan niet worden teruggestort of cash worden teruggegeven.

Kan ik op de club nog wel betalen met een pinpas?
Ja, naast je clubcard kan je ook met een pinpas en cash blijven betalen.

Hoe activeer ik mijn clubcard?
De clubcard is reeds geactiveerd. Zodra er saldo op is geladen, kan je deze gebruiken als betaalmiddel bij vv Ruurlo

Hoe weet ik wat het actuele saldo op mijn clubcard is?
Dit kan je controleren aan de bar in de kantine of na het lezen van de QR code op de clubcard.

Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen?
Gegevens wijzigen kan via kantine@vvruurlo.nl

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van mijn clubcard?
Je clubcard wordt zo snel mogelijk geblokkeerd als je een email stuurt naar kantine@vvruurlo.nl

De kosten voor een nieuwe clubcard bedragen € 5,00.

Wat moet ik doen indien mijn clubcard niet werkt?
Neem contact op via kantine@vvruurlo.nl

Kunnen niet-leden (bijv. ouders) ook een clubcard aanvragen?
Ja, aanvragen via kantine@vvruurlo.nl. De aanvraag zal door vv Ruurlo worden beoordeeld. De kosten voor deze clubcard bedragen  € 5,00.

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je clubcard. Eventueel resterend saldo kan, na inlevering van de clubcard, worden gerestitueerd.

Hoe worden de kosten voor een nieuwe pas verrekend?
De kosten (€ 5,00) voor een nieuwe pas worden direct verrekend via het uitstaande saldo. Bijvoorbeeld: iemand heeft een uitstaand saldo van € 80,00, dan wordt het saldo aangepast naar € 75,00. Het saldo van de oude clubcard wordt gestort op de nieuwe clubcard.

Ik heb nog een andere vraag.
Voor alle andere vragen stuur je een mailtje naar kantine@vvruurlo.nl

Ieder lid van Voetbalvereniging Ruurlo ontvangt de eerste clubcard gratis.