Ik ben VVR – Vrijwilliger Voor Ruurlo

Wij hebben als voetbalvereniging ruim 150 vrijwilligers aan ons verbonden, dat is een getal waar we erg trots en blij mee mogen zijn. Maar tegelijkertijd zien we ook dat er eigenlijk nog wel 50 vrijwilligers bij moeten komen. Met name onze kantine commissie en onze sponsorcommissie zitten te springen om extra krachten. Als vereniging kunnen wij niet zonder vrijwilligers, willen we de vereniging voor iedereen betaalbaar en aantrekkelijk houden.

Inschrijf formulier

Onze club draait op vrijwilligers, en we kunnen je hulp altijd goed gebruiken! Heb jij nog enkele uurtjes vrije tijd over, vul dan het onderstaande formulier in.