Vrijwilligers gezocht

Er zijn diverse vrijwilligersfuncties te vervullen bij de v.v. Ruurlo. Hieronder staat een overzicht van de vacatures waarvoor wij vrijwilligers zoeken. Heb je interesse of in eerste instantie alleen vragen neem dan contact op met de aangegeven persoon.

De vrijwilligers vormen het fundament van onze vereniging .

Het is een open deur: zonder vrijwilligers kun je niet voetballen of een andere taak uitoefenen, dus doe zelf ook wat terug voor de club, want de club dat zijn we immers zelf!. Van een eenmalige tot een structurele bijdrage; er is voor iedereen wel iets te vinden bij de v.v. Ruurlo!

Scheidsrechters

Wij zijn dringend op zoek naar nieuwe scheidsrechters. Deze oproep geldt voor alle spelers van de jeugd- en seniorenelftallen. Ook leiders, ouders en niet meer op het veld actieve spelers zijn welkom.
De cursuskosten komen voor rekening van de vereniging dus er is niets dat je tegen houdt.

Eventueel organiseren we een interne “stoomcursus.”

Wie interesse heeft of meer wil weten kan contact opnemen met scheidsrechterscoördinator Frits Berendsen: telefoon 0573 – 45 36 34 of mail:f.berendsen@concepts.nl

Vrijwilliger kantinedienst

Samen met andere bar- en keukenmedewerkers zorgen voor bezetting in de kantine op trainingsavonden en in de weekenden zodat klanten van een hapje en drankje worden voorzien. We zijn vooral op zoek naar mensen die op de zaterdagen een handje kunnen helpen.

Wie interesse heeft of meer wil weten kan contact opnemen met

Rita Nijhof, telefoon 06-53917405 of rita.nijhof1966@gmail.com

Dagcoördinator op de zaterdagen

De dagcoördinator is een gastheer / gastvrouw met oog voor veiligheid. Dit betekent, dat de dagcoördinator een vraagbaak is voor publiek en leden, maar ook dat hij/zij indien noodzakelijk de orde op het sportpark handhaaft en weet waar bijvoorbeeld de verbandmiddelen en de brandblusser zich bevinden; taken ondermeer:

• indien nodig het ontvangen van gasten
  • doorverwijzen van scheidsrechters
  • het verwijzen naar kleedkamers, bestuurskamer, ontvangstruimte enz.
  • toezicht houden op het sportpark, met het oog op veiligheid, fatsoen en netheid
  • aanspreken van publiek, spelers en leden, indien zij niet handelen volgens de door het bestuur vastgestelde sportregels

Wie interesse heeft of meer wil weten kan contact opnemen via het contact formulier.

Onderhoud velden en gebouwen

Herstel van speelschade aan de velden, schilderwerk, snoeien van heggen en houtopstand, ledigen prullenbakken, reparatie verlichting, herstel regenpijp, schoonmaken reclameborden en op z’n tijd een bakkie koffie. Op de maandag- en dinsdagochtend zijn meerdere vrijwilligers wekelijks bezig met het onderhoud aan de velden en de opstallen. Er is altijd wat te doen op het sportcomplex; we kunnen altijd hulp gebruiken.

Wie interesse heeft of meer wil weten kan contact opnemen met

Harry Kasteel: telefoon: 06 – 53 72 90 58 of mail: harry.kasteel@concepts.nl of met

Jan Wiegerinck: telefoon: 0573 – 45 16 67 of mail: j.wiegerinck2@concepts.nl

Activiteitencommissie

Naast voetbalactiviteiten organiseren we tal van andere activiteiten zoals ondermeer Sinterklaasfeest, Kerstactie, Pupillenkampen, Schoolvoetbaltoernooi, Beachvoet/volleybal (tijdens de Pompdagen). De organisatie van deze activiteiten is in handen van onze activiteitencommissie. We kunnen altijd hulp gebruiken.

Wie interesse heeft of meer wil weten kan contact opnemen met Nanda Kremer nanda.remco2@gmail.com

Heb je belangstelling en wil je iets (anders) doen als vrijwilliger voor de club, mail dan naar info@vvruurlo.nl