Sportpark ‘t Rikkelder

Eind 1974 werd groen licht gegeven voor de aanleg en bouw van een nieuw sportcomplex “’t Rikkelder” op de huidige locatie aan de Fürstenauerstraat. Dit complex is in 1975 in gebruik genomen. VV Ruurlo beschikt momenteel over 1 kunstgrasveld (hoofdveld), 1 kunstgras pupillenveld, 2 natuurgrasvelden en 1 groot natuurgras trainingsveld, 10 kleedkamers, bergruimtes, kantine, bestuurskamer en diverse ontvangst- en vergaderruimtes. Naast de voetbal activiteiten wordt de accommodatie op door de weekse dagen ook gebruikt voor de buitenschoolse opvang; sportvereniging en buitenschoolse opvang: een prima combinatie.

Sportpark ‘t Rikkelder

Fürstenauerstraat 2
7261 PE Ruurlo
Telefoonnummer: 0573 – 45 23 03 (Kantine)
E-mail : info@vvruurlo.nl

Maandag: 19:30-23:00
Dinsdag: 18:30-23:00
Woensdag: gesloten
Donderdag: 18:30-00:30
Vrijdag: gesloten
Zaterdag: 08:00-19:00
Zondag: 08:00-19:00

Tijdens de winterstop en bij algehele afgelastingen
gelden voor het weekend andere openingstijden.

Stichting Beheer Sportpark ‘t Rikkelder

Sinds sportparkaccommodatie ‘t Rikkelder in 1995 is geprivatiseerd is het juridisch beheer van het sportpark van voetbalvereniging Ruurlo in handen van de Stichting Beheer Sportpark ‘t Rikkelder. Heeft u vragen over het sportpark of wilt u een kunstgrasveld huren? Bezoek dan de website van de stichting: http://sportpark-rikkelder.nl/

Plattegrond Sportpark ‘t Rikkelder

plattegrond-rikkelder