Business club

Welkom bij Business Club van de Voetbal Vereniging Ruurlo. De Business Club biedt u als ondernemer de gelegenheid om nieuwe kennis(sen) op te doen in een ongedwongen sfeer.

Niets is zo stimulerend als een ontmoeting met een collega-ondernemer, die voor dezelfde vragen en beslissingen staat als u. Elk seizoen organiseert de Business Club een aantal gezamenlijke netwerk-activiteiten, zowel rond het voetbal en de VV Ruurlo als daarbuiten, waarbij u de basis kunt leggen voor vruchtbare en hopelijk blijvende contacten. Ondernemen is een kwestie van gunnen, kunnen en kennen.

Doelstellingen Business Club

• Zakelijke en persoonlijke relaties ontwikkelen tussen ondernemers door elkaar in een ontspannen sfeer te ontmoeten. Het is de bedoeling om minimaal drie keer per seizoen een samenkomst te organiseren.
  • Financiële ondersteuning aan de voetbalvereniging Ruurlo.
  • Ondersteuning maatschappelijk goed doel

Lid worden van de Business Club

Iedereen kan lid worden van de Business Club, de VV Ruurlo biedt een breed platform voor het opbouwen en onderhouden van zakelijke relaties. Download hier links het aanmeldformulier.

Wat biedt de Business Club

Minimaal drie activiteiten en bijeenkomsten per seizoen. Hierbij kunt u denken aan een bedrijfsbezoek, een diner met een interessante spreker, het bezoeken van een sportief evenement, een vergadering van de Business Club, de VV Ruurlo sponsoravond. Niet alle activiteiten zullen jaarlijks terugkeren.

Kosten en besteding van de inkomsten

Het lidmaatschap bedraagt € 500,- per persoon per seizoen van 1 juli t/m 30 juni van het daarop volgende jaar. Voor bestaande sponsoren van de VV Ruurlo hanteren we een korting van € 100,- per jaar. Beëindiging van het lidmaatschap, schriftelijk voor 1 juni. De inkomsten worden als volgt besteed:

• 60% voor activiteiten Business Club VV Ruurlo.
  • 30% naar de VV Ruurlo; besteding in overleg met het hoofdbestuur VV Ruurlo.
  • 10% naar een jaarlijks te bepalen goed doel

Bestuur Business Club

Het huidige bestuur van de Business Club bestaat uit Nico Bosboom,  Jolande Uenk, Petra Scharenborg & Lars Lenselink.

Contactgegevens Business Club

Contactpersoon: Nico Bosboom // Email: businessclub@vvruurlo.nl