Jurgen Verheijen – Quality Calf

Naam:              Jurgen Verheijen
Functie:           Eigenaar
Organisatie:  Quality Calf

Duurzaamheid, daar gaat het om! Een kennispartner die letterlijk naast de boer in de stal staat, dat is Quality Calf in een notendop. Wij helpen en adviseren veehouders met ambitie die hoge eisen durven te stellen aan hun kaveropfok. Samen met de boer zetten wij haalbare stappen die passen bij het bedrijf. Naast kennispartner is Quality Calf ook leverancier van hoogwaardige producten op gebied van voedings-supplementen, melkverstrekking en huisvesting. Wij leveren eigen QC Quality Milk kalverenmelkpoeder (private label), kalverbrokken volgens eigen receptuur en talloze kwaliteitsproducten voor de optimale verzorging van het kalf. Kortom: Quality Calf is totaalleverancier voor een optimale kalveropfok, zodat u uw kalf efficiënt kunt laten opgroeien tot een hoogwaardige, duurzame koe.

Quality Calf
Haarskamp 66
7261 ZD Ruurlo
info@qualitycalf.nl
www.qualitycalf.nl

Wat zijn je verwachtingen ten aanzien van de Business Club?
Ik hoop in een informele sfeer ideeën, kennis, toepassingen en ervaringen van andere ondernemers op te doen die ik eventueel zou kunnen vertalen naar mijn eigen onderneming!