Hans Lenselink – Textieldruk

Naam:              Hans Lenselink
Functie:           Directeur / Eigenaar Textieldruk
Organisatie:  Textieldruk Ruurlo

Textieldruk Ruurlo is een jong en energiek bedrijf, opgericht in 2016 door Hans Lenselink. Met meer dan 30 jaar ervaring in het grafische vak staan wij voor je klaar om elke bedrukking tot in perfectie uit te voeren. Flexibel is ons motto. Van 1 polo tot 300 voetbalshirts, vanaf het eerste contact tot aan de levering staan wij voor je klaar. In onze drukkerij bedrukken wij met de nieuwste apparatuur en de beste materialen shirts voor sporters, harde werkers, kampioenen, vriendengroepen en alles wat daar binnen en buiten valt.

Wij zijn lid van de BC omdat we de VV Ruurlo een warm hart toedragen en omdat we vinden dat je als bedrijf ook een steentje bij kunt dragen aan de sociale omgeving in Ruurlo (x aantal procent gaat immers naar een goed doel).

Textieldruk Ruurlo
Spoorstraat 17
7261 AE Ruurlo
info@textieldrukruurlo.nl

Welke verwachtingen heb je ten aanzien van de Businessclub?
Het uitwisselen van kennis en ervaringen in een ontspannen sfeer waarbij we elkaar sterker kunnen maken.