Henrike Lobbes – Dutch Hotel Group

Naam:             Henrike Lobbes
Functie:          Directeur
Organisatie:  Dutch Hotel Group – Hampshire Hotel ‘s Gravenhof & Hampshire Hotel Avenarius

Sinds 1994 is Avenarius onder leiding van o.a. Henrike gevestigd in Ruurlo. Samen met Bob Olde Olthof en Arnold Labohm al bijna 25 jaar! Hoe uniek… 3 kapiteins op 1 schip! Begonnen als restaurant en in de loop van de jaren uitgebreid naar een compleet hotel met 29 kamers.
Sinds 2014 is ook Hampshire Hotel ’s Gravenhof in de portefeuille. Een mooi stadshotel in het centrum van Zutphen. Op één van de oudste plekken in het centrum. Een prachtig hotel in een oud pand. Weer een heel andere tak van sport, een stadshotel.

Sinds januari 2018 is naast de beide hotels de Dutch Hotel Group opgericht. Onder deze naam opereert nu het hoofdkantoor van Hampshire. Met deze uitbreiding (en werkwijze als hoofdkantoor) is er weer een andere tak van sport om de hoek komen kijken, een nieuwe uitdaging. “Samen sterk, sterker samen” is hierbij het motto en het is enorm leuk om andere hoteliers hiermee te inspireren. Verbinden in kennis, ervaringen maar ook kijken wat er gezamenlijk kan zonder afbreuk te doen aan ieders “eigenheid”.

‘s Gravenhof 6
7201 DN Zutphen
+31 (0575) 59 68 68
henrike@hotelsgravenhof.nl
www.hampshirehotelsgravenhofzutphen.com

Wat zijn je verwachtingen ten aanzien van de Business Club?
De Business Club VV Ruurlo sluit mooi aan bij het stuk verbinden, eigenheid en samen sterk.