Martine Siemens – Martine Siemens Fotografie

Naam:              Martine Siemens
Functie:           Fotograaf
Organisatie:  Martine Siemens Fotografie

Bedrijfsreportages, zakelijke portretten, interieur- en woningfotografie zijn de opdrachten waarvoor je mij kunt inschakelen.

Als muziekliefhebber ben ik begonnen als muziekfotograaf op diverse festivals, zoals Pinkpop, North Sea Jazz, Rockin’ Park en de Zwarte Cross. Bij de Zwarte Cross ben ik uiteindelijk 10 jaar actief geweest als een van de hoofdfotografen en stuurde ik het fotografenteam aan. Een geweldige periode, maar na meerdere jaren in de festivalwereld vond ik het tijd voor het verleggen van de focus.

Ik was toen al veel voor de zakelijke markt aan het fotograferen en juist die zakelijkheid past goed bij me. Duidelijke afspraken,  duidelijke opdrachten, strakke deadlines en een bepaalde snelheid binnen die markt is wat mij scherp maakt en houdt. En dat alles met een persoonlijk ‘touch’. Een goede foto is wat mij betreft ‘echt’. Of het nu om een persoon, organisatie of interieur gaat.

Technische goede foto’s, luisteren naar de opdrachtgever, toepasbaarheid van het beeld en een hoog serviceniveau zijn voor mij leidend bij mijn werk als fotograaf.

‘t Rikkelder 24
7261 BE Ruurlo
06 20032680
info@martinesiemens.nl
www.martinesiemens.nl

Wat zijn je verwachtingen ten aanzien van de Business Club?
Kennismaken en sparren met de ondernemers in Ruurlo en omstreken en kennis uitwisselen. En uiteraard VV Ruurlo hiermee nog meer op de kaart zetten als een actieve en betrokken vereniging.