Bert Ruesink – Autobedrijf Ruesink

Naam:             Bert Ruesink
Functie:          Directeur / Eigenaar
Organisatie:  Autobedrijf Ruesink

Autobedrijf Ruesink, uw Citroën, Fiat en DS Dealer met vestigingen in Ruurlo, Enschede, Doetinchem en Zutphen. Al 50 jaar is “Onze naam uw garantie” Een fullservice onderneming met 4 volwaardige vestigingen waar u terecht kunt voor al uw mobiliteitswensen.  Een stapje extra zetten! Daarmee willen we ons onderscheiden in service. Beloftes zijn er om waar te maken. Met veel klanten en met leveranciers hebben we een lange relatie. U kunt rekeneN op een team met ervaren medewerkers, die al jaren bij Ruesink werken. Zij weten wat er van hen verwacht wordt. Sterker nog: wij hebben de uitgangspunten voor de werkwijze en onze dienstverlening vastgelegd in een boekje met de titel: Onze naam is uw garantie!. Vraag ernaar bij één van onze bedrijven of bekijk het op: ruesink.nl.

Ook hebben wij in Ruurlo een Focwa schadeherstelbedrijf voor alle merken en werken voor bijna iedere verzekeringsmaatschappij. James Auto Service: een garageconcept waar wij bij aangesloten zijn in Ruurlo, wat het mogelijk maakt om onderhoud aan alle merken uit te voeren. Heeft u een eigen auto, auto van de zaak of een leaseauto, u kunt bij ons terecht.

Automobielbedrijf Ruesink
De Venterkamp 11, 7261 AH Ruurlo
Postbus 45, 7260 AA Ruurlo
T.. 0573-452004
M. 06-14500609
bert@ruesink.nl
www.ruesink.nl

Wat zijn je verwachtingen ten aanzien van de Business Club?
Een gezamenlijke bijdrage te kunnen leveren aan de voetbalvereniging en de maatschappij, maar ook op een gezellige, informele manier nieuwe contacten opdoen.