Wiljo Peters – Progé

Naam:              Wiljo Peters
Functie:           Directeur / Eigenaar Progé B.V.
Organisatie:  Progé

Progé is sinds 1997 innovatief op het gebied van het ontwikkelen van kant-en-klaar producten voor de bouw. U moet hierbij denken aan dagkant aftimmering, vensterbanken, stelkozijnen, leidingkokers, plinten, dakrand- en gevelbekleding. In eigen productie voorzien wij deze producten van een finish folie waardoor er vele dure uren van een schilder worden bespaard.

Progé staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en duurzaamheid. Bijna al onze producten zijn dan ook FSC®gecertificeerd. Naast ons standaard voorraad productprogramma, bieden wij ook maatwerk. Neem vrijblijvend contact met ons op om u te laten adviseren voor een oplossing op maat. Wij laten u graag zien wat wij als Progé voor u kunnen betekenen.

Door eigen productie en magazijn kan Progé binnen 24 uur tegen concurrerende prijzen door heel Nederland leveren.

Progé B.V.
Redoute 1
7141 JW GROENLO
Tel:         +31 (0)544 372534
Fax:        +31 (0)544 373764
Mail:       info@proge.nl
Site:        www.proge.nl

Wat zijn je verwachtingen ten aanzien van de Business Club?
Met enige regelmaat samen zijn in een ongedwongen sfeer om elkaar zo beter te leren kennen en elkaars kennis en ervaring te delen. Op z’n tijd een spreker ontvangen vanuit de sportwereld en of het bedrijfsleven. Eens per jaar een bedrijfsbezoek bij de B.C. leden, indien zij daar open voor staan. Het gezamenlijk bezoeken van een sportevenement en/of activiteit gekoppeld aan een stuk gezelligheid. Uiteindelijk zal dit kunnen bijdragen om zowel de club als het bedrijf sterker te maken.