Luciën de Senerpont Domis – DE WIT Ventilatoren

Naam              Luciën de Senerpont Domis
Functie           Directie DE WIT Ventilatoren B.V. / DE WIT Groep Amersfoort
Organisatie  DE WIT Ventilatoren B.V.

Wij zijn een onderneming die met veel enthousiasme en passie voor de luchtbehandelingstechniek, ventilatoren aan de professionele installateur levert. DE WIT ventilatoren is een bedrijf met een platte organisatiestructuur, no nonsense filosofie en een persoonlijke aanpak.Op basis van expertise en jarenlange ervaring kunnen wij gedegen advies en maatwerk leveren. Wij richten ons voornamelijk op de utiliteit-, industrie, en OEM-markt. Daarnaast verrichten wij ook projectondersteuning voor deze sectoren. DE WIT ventilatoren maakt deel uit van DE WIT groep waaronder ook DE WIT datacenterkoeling en DE WIT projectsupport vallen.

DE WIT ventilatoren B.V.
Printerweg 15
3821 AP AMERSFOORT
info@ dewitventilatoren.nl
T    033 76 00 240
F    033 76 00 241
M  06-31677118
E    l.domis@dewitventilatoren.nl
W  www.dewitventilatoren.nl

Wat zijn je verwachtingen ten aanzien van de Business Club?
Elkaar te introduceren bij de eigen relaties en open staan om je te laten inspireren en kennis, ideeën te delen met de andere leden. En natuurlijk is de businessclub van VV Ruurlo ook gewoon een gezellige club.