Wilma van der Noordt-Eggink – Wesselink makelaars & taxateurs

Functie:          NVM register makelaar-taxateur
Organisatie:  Wesselink makelaars & taxateurs

Sinds 2005 mede-eigenaar van Wesselink makelaars & taxateurs;
Naast het taxeren houd ik me voornamelijk bezig met de aan- en verkoop van woningen en woonboerderijen.  Dat vind ik de àllerleukste kant van mijn vak; Er komt namelijk veel kijken bij het aan- of verkopen van een woning; juridische-, bouwkundige- en fiscale aspecten,  maar ook emoties spelen vaak een grote rol!  Door dat alles, blijft mijn vak,  iedere keer weer, bijzonder boeiend. Als dan na afloop van de transactie, door een klant, een positieve waardering op Funda wordt geschreven (waarbij men ons kantoor vanwege onze “Deskundigheid, service & begeleiding, prijs/kwaliteit en marktkennis” gemiddeld met een 9,4 waardeert), dan is dat voor mij de kroon op mijn werk.
Voor een deskundig advies kom ik graag bij u thuis om één en ander door te spreken; uiteindelijk is elk advies maatwerk. Ik maak graag tijd voor u!

Contactgegevens:
Wesselink makelaars & taxateurs
Borculoseweg 15a
7261BG  Ruurlo.
Tel. 0573-454027 / 06-47906105
wilma@wesselinkmakelaars.nl
www.wesselinkmakelaars.nl

Welke verwachtingen ik heb ten aanzien van de Business Club?
De VV Ruurlo is een mooie actieve vereniging welke  ik een warm hart toe draag. De informele bijeenkomsten van deze Business Club zijn daarbij een leuke en welkome bijkomstigheid.