Grego Ernst – Wisman Techniek

Naam:              Grego Ernst
Functie:           Directeur/eigenaar
Organisatie:  Wisman Techniek

Wisman Techniek is leverancier van kabelrupsen en kabelrupssystemen. Daarnaast levert zij aanverwante artikelen zoals kabelinvoer- en doorvoer-systemen, kabel beschermslangen en hoogflexibele kabels voor kabelrups toepassingen.
Daarnaast beschikt Wisman Techniek over een Maintenance afdeling die zich internationaal bezig houd met reparatie, onderhoud, inspectie en keuringen van kabelrupssystemen. Voor specifieke toepassingen ontwikkelt Wisman Techniek speciale systemen welke eventueel turn-key worden opgeleverd.

Wisman Techniek
Postbus 36
7260AA Ruurlo
electro@wisman-techniek.nl
www.wisman-techniek.nl

Wat zijn je verwachtingen ten aanzien van de Business Club?
In informele en gezellige sfeer collega ondernemers ontmoeten waarbij gemeenschappelijke vraagstukken kunnen worden besproken, kennis en ervaringen kunnen worden gedeeld.