Rob Meijer – ROME Consultancy

Naam:                Rob Meijer
Functie:             Directeur/eigenaar
Organisatie:    Rome Consultancy

Rome Consultancy heeft twee hoofdactiviteiten. De eerste activiteit is import en verkoop van grafische machines. Denk hierbij aan machines zoals stans-, foliedruk- en plakmachines welke ingezet worden bij de productie en vervaardiging van (luxe) verpakkingen voor cosmetica, farmacie en de food industrie. De tweede activiteit is het ontwikkelen en invoeren van kwaliteitsborgingssystemen en productiestructuren. Inzicht en overzicht krijgen zijn hierbij kernwoorden. Kwaliteitbewustzijn en duidelijkheid in de productiestructuur bij de medewerkers verhogen is hierbij het doel.

Haarskamp 29
7261 ZA Ruurlo
rmeijer@romeconsultancy.nl
www.romeconsultancy.nl

Wat zijn je verwachtingen ten aanzien van de Business Club?
Ik hoop via de Business Club contacten te krijgen waarmee ik over bepaalde items kan sparren en van gedachten kan wisselen. Daarnaast hoop ik dat deze club uitgroeit tot een hechte ondernemersgroep waarbij zaken doen niet altijd hoeft, maar een gezellig samenzijn zeker zo belangrijk is.