Sponsor worden

Voetbalvereniging Ruurlo is een dynamische vereniging die met bijna 750 leden midden in de samenleving staat.

Sport en sponsoring zijn in onze tijd onlosmakelijk met elkaar verbonden. Waar sport een steeds belangrijker plaats in onze maatschappij heeft verworven, is sponsoring uitgegroeid tot een vorm van ondersteuning waarin het bedrijfsleven zich steeds grootschaliger heeft kunnen profileren.

Sponsoring betekent onder meer naamsbekendheid en ook een positieve uitstraling naar de inwoners in Ruurlo en de regio. En uiteraard wordt door veel ondernemers, maar ook door sommige particulieren, de sponsoring “gegund” omdat VV Ruurlo een warme en gezellige vereniging is, een ambitieuze vereniging die verenigt! Ook voor de ouders is het leuk en interessant om als ondernemer of via de werkgever door shirtsponsoring het team van uw kind te steunen.

VV Ruurlo biedt u diverse mogelijkheden om publiciteit te generen voor uw organisatie.

De sponsorinkomsten gebruikt VV Ruurlo om te investeren in bijvoorbeeld materialen en jeugdopleiding. Als sponsor bij VV Ruurlo geeft u daardoor concreet invulling aan maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Daarnaast vindt er eens per jaar het Karel Stegeman Toernooi plaats. Dit is een internationaal jeugd voetbaltoernooi met bezoekers vanuit heel Nederland. Dit biedt mooie kansen voor een bedrijf, om zich te profileren op het Sportpark.

Inmiddels zijn er ruim 160 ondernemers die VV Ruurlo sponsoren.

Sponsormogelijkheden

De sponsormogelijkheden in het kort:

Maatwerkpakketten (in onderling overleg)

• Pakket Hoofdsponsor
  • Pakket Stersponsor
  • Pakket Clubsponsor

Kledingsponsor

Of het nu de allerjongsten uit de  jeugd, de veteranen of de selectie teams betreft, VV Ruurlo biedt met bijna 40 teams veel mogelijkheden tot kledingsponsoring. Omdat binnen de vereniging met één uniform tenue wordt gewerkt, maakt juist uw naam op de borst of op de rug het verschil tussen herkenbaarheid of onherkenbaarheid.
Shirtreclame is een vorm van sponsoring waarbij u uw bedrijfsnaam koppelt aan een team van VV Ruurlo dat u sponsort. Deze vorm van reclame is één van de middelen bij uitstek om de naamsbekendheid van uw bedrijf te vergroten.

Reclamebordsponsor

Het hoofdveld van VV Ruurlo wordt bij toerbeurt bespeeld door alle teams binnen de vereniging. Zowel op zaterdag als op zondag wordt het sportpark intensief gebruikt, waardoor uw boodschap een breed publiek bereikt.
TV circuit

Onze kantine wordt intensief gebruikt; iedere dag zijn hier mensen aanwezig. Of het nu gaat om spelers die na afloop van een training of wedstrijd onder het genot van een drankje na komen praten of publiek dat hetzelfde komt doen. Reuring is er altijd! In de kantine zijn twee grote TV schermen geplaatst met hierop een eigen kabelkrant. Het mooie van de kabelkrant is dat de informatie tijdens openingstijden van de kantine continu wordt herhaald. Op het TV circuit staat informatie die puur met VV Ruurlo te maken heeft, zoals uitslagen, standen, evenementen, vacatures, bijzonderheden of mededelingen vanuit de commissies.
Het TV circuit biedt voor u als  sponsor natuurlijk veel extra mogelijkheden. Gezien de vele bezoekers aan ons complex, zal uw reclameboodschap door duizenden mensen worden gelezen.

Webbanner

VV Ruurlo heeft een actuele en drukbezochte eigen webpagina: www.vvruurlo.nl.

Onze site heeft meer dan 15.000 bezoekers per maand wat bijvoorbeeld het houden van een (seizoensgebonden) campagne zeer interessant maakt.

Wedstrijdbal

Door een wedstrijdbal te sponsoren krijgt u extra aandacht rondom de thuiswedstrijd van Ruurlo 1. Zo wordt uw (bedrijfs)naam voor aanvang van de wedstrijd omgeroepen door de speaker.

Wat kunnen wij u bieden

• Een vereniging met bijna 750 leden en meer dan 250 vrijwilligers.
  • Een vereniging die normen en waarden en maatschappelijke betrokkenheid hoog in het vaandel heeft staan o.a. door het aanbieden van stage- en leerplaatsen.
  • Een vereniging die actief de NIX18 campagne van de rijksoverheid omarmt.
  • Voetbal in het algemeen en VV Ruurlo in het bijzonder staan bij de media regelmatig in de spotlights.
  • Het Karel Stegeman Toernooi met deelname van jeugdteams “Onder-19” uit heel Europa.
  • Uw naam en/of product krijgt dankzij VV Ruurlo een grotere naamsbekendheid.
  • Naamsvermelding op de sponsorpagina op de website: vvruurlo.nl.
  • Gratis toegang tot ons sportpark ’t Rikkelder bij thuiswedstrijden van Ruurlo 1.
  • Sponsormeetings in ons eigen clublokaal voor alle sponsoren, met gastsprekers en optredens van artiesten met een komische ondertoon, éénmaal per seizoen.
  • Uitnodiging voor het bijwonen van de traditionele jaarlijkse nieuwjaarswedstrijd Oud Ruurlo 1 tegen het huidige Ruurlo 1 met aansluitend de nieuwjaarsbijeenkomst.
  • Mogelijkheid via VV Ruurlo nieuwe zakelijke contacten aan te boren.

Hoe nu verder?

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Wij hanteren aantrekkelijke tarieven en de mogelijkheden worden conform uw wensen uitgevoerd. Neem contact op met de sponsorcommissie of vul het contactformulier in.

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een vrijblijvende afspraak!

sponsoring-pr@vvruurlo.nl

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Telefoonnummer