Petra Scharenborg – Univé

Naam:             Petra Scharenborg
Functie:          Adviseur Inkomen en Verzuim
Organisatie: Univé

Elkaar helpen, dat is waar Univé voor staat. Univé is namelijk een coöperatie en dat betekent: risico’s delen. Risico’s die personen of bedrijven niet alleen kunnen of willen dragen. Als lokale verzekeraar zijn wij nauw verweven met de plaatselijke en lokale samenleving. Univé Oost is een zelfstandige coöperatie met 13 vestigingen in Twente, de Liemers en de Achterhoek, waaronder Ruurlo. Als Adviseur Inkomen en Verzuim behartig ik de belangen van ZZP-ers, of MKB-ers met hun personeel. Ik geef ze inzicht in de financiële risico’s welke ze kunnen beperken of voorkomen, meestal met een passende en betaalbare verzekeringsoplossing. Dat voorkomt veel financiële ellende, wat de voortgang van het bestaan van hun bedrijf in gevaar zou kunnen brengen.

Univé Oost
Het Eeftink 22
7541 WH Enschede
M: 06-17964712
E: petra.scharenborg@unive.nl
W: www.univeoost.nl

Wat zijn je verwachtingen ten aanzien van de Business Club?
Het uitwisselen van ervaringen en van elkaar leren tijdens gezellige bijeenkomsten!