3e Henk Klanderman Toernooi

Op 2, 9,16,23, 30 juni en de slotdag (familiedag) op 3 juli zal weer het HKT plaatsvinden. Veel teams (spelers) hebben zich al opgegeven, maar ook enkele teams nog niet. We willen deze teams dan ook vragen om z.s.m. actie te ondernemen en de opgaven door te geven.

De slotdag is ook voor niet meespelende leden.

U kunt om wat voor redenen dan ook niet meespelen met het toernooi maar u wilt wel deelnemen aan de slotdag (familiedag) op 3 juli. De slotdag wordt afgesloten met een zeer uitgebreide BBQ waarvoor u 10 Euro betaalt (kinderen onder 12 jaar gratis). Vul het inschrijf formulier in en mail deze door naar hkt@vvruurlo.nl. Uw deelname aan de BBQ is definitief als de kosten contant zijn afgerekend bij een van de organisatie leden. (Ria Van de Kerkhof, Ilse Gotink, Rita Nijhof, Henk Halfman, Ronnie Wopereis, Jacco van Wessel, Marco Dijkman, Henk Aaftink, Freek Wentink, Hans Lenselink)