Zilveren KNVB speld voor Dick Rouwenhorst

In het bijzijn van zijn team de JO17-1 en zijn vrouw Marian kreeg gisteravond Dick Rouwenhorst een zilveren KNVB speld uitgereikt door KNVB ambassadeur Henk Plas.

Dick is leider bij de VV Ruurlo sinds 1973, hij heeft bij vele elftallen als leider gefunctioneerd. Zowel bij de senioren en bij de junioren is Dick leider geweest. In al die jaren wordt Dick door zijn teams op handen gedragen, en kijkt hij ook met veel plezier terug op zijn periode als leider.

Dick kenmerkt zich als een man met humor en een grote betrokkenheid bij zijn Jongens, zoals hij ze zelf altijd noemt. Dick is ook bescheiden, hij wilde liever niet op een Algemene Leden vergadering gehuldigd worden, maar het liefst in het bijzijn van zijn eigen team, de jongens van de JO17-1. En die waren allemaal aanwezig, en onder het genot van een frisdrankje en een bakje patat hebben ze genoten van de huldiging. En ze waren trots op Dick!

Namens het bestuur willen we Dick van harte feliciteren met deze mooie onderscheiding. Dick is als vrijwilliger een voorbeeld voor velen. Zonder vrijwilligers zoals Dick kan een vereniging niet bestaan.