Kaartavond!!

Het heeft lang geduurd maar we mogen weer!

Na meer dan een jaar gaan we weer kaartavonden organiseren. Omdat het al een hele tijd geleden is dat er gekaart is, vragen wij iederen om zich (opnieuw) aan te melden. Dit om nieuwe schema’s te kunnen maken. Dit kan via mail, telefoon of gewoon in de kantine voor 15 oktober. Geef dan ook door of je wil klaverjassen of kruisjassen.

Mail ac.vvruurlo@gmail.com

Tel. 0650973901

Kosten voor deze avonden zijn 12,50 euro p.p. te voldoen op de eerste kaartavond.

De eerste kaartavond vindt plaats op 15 oktober om 20.00 uur in de kantine, daarna elke eerste vrijdag van de maand.

Dus heb je weer zin om te komen kaarten of wil je graag komen kaarten geef je dan snel op.

We kijken weer uit naar gezellige avonden in onze kantine.

Zolang het moet en nodig is scannen wij uw QR code bij binnenkomst.

Groeten Kaartcommissie.