Zijn jullie tevreden?

Dat is een vraag waar wij als Bestuur regelmatig mee bezig zijn. Vanuit de KNVB is een enquete beschikbaar, waarmee de leden tevredenheid gemeten kan worden. Als VV Ruurlo hebben we besloten deze enquete te gebruiken om daarmee te meten hoe tevreden jullie zijn als leden van de voetbal vereniging Ruurlo. De uitkomsten van deze enquete zullen we hier op de website publiceren, en zullen we gebruiken om de beleids keuzes van de toekomst te kunnen maken.

De enquete zal rond 10 februari aanstaande verstuurd worden, en jullie hebben 2 weken de tijd om hem in te leveren. Het invullen kost ongeveer 10 minuten, neem er even de tijd voor!

Bij voorbaat dank,

Het bestuur