Wouter Schouten ook volgend seizoen trainer van Ruurlo 1

In goed overleg met elkaar, waarin ook de spelersgroep gehoord is en bij betrokken is, zijn we gezamenlijk tot overeenstemming gekomen om het trainerscontract met Wouter met een jaar te verlengen.

Wouter gaat met plezier, enthousiasme en ambitie na de zomerstop zijn 4e seizoen als trainer van Ruurlo 1 van start. Plezier is de basis waarop gepresteerd kan worden en dat staat hoog in het vaandal van zowel Wouter als zeker ook bij onze vereniging. Wouter ziet het als uitdaging om van Ruurlo 1 een stabiele derdeklasser te maken, een mooie ambitie die bij het huidige vv Ruurlo past. Met een spelersgroep op niveau, een 2e selectie team in opbouw en een gezonde jeugdafdeling ziet de toekomst er voor onze vereniging goed uit. Wouter wil graag zijn steentje bijdragen om deze gezamenlijke ambitie vorm te gaan geven.

De TC en het bestuur zijn blij met de contractverlening van Wouter en wensen Wouter veel plezier en succes toe in het komend voetbalseizoen 2019-2020. Natuurlijk ook veel plezier en succes voor de 2e seizoenshelft die dit weekend gaat beginnen.