Winst PincVision toernooi JO8-1 en JO9-1

Op 1e paasdag hebben onze JO8-1 en JO9-1 zich van hun beste kant laten zien bij het PincVision toernooi georganiseerd door de Graafschap op locatie bij DZC’68.
De JO8-1 wist in hoofdklasse / 1e klasse poule Longa, DVC en ’t Peeske in spannende wedstrijden te verslaan. Dit leverde de eerste plaats op! Een erg knappe prestatie.
De JO9-1 wist hun poule voor 2e klasse teams te winnen, maar er moest nog gekruist worden tegen de andere poule. Eerst werd vv Doetinchem in een bloedstollend spannende wedstrijd verslagen. In de finale werd PAX uit Hengelo met 2-0 opzij gezet en was de 1e plek een feit.
2 bekers mee terug naar Ruurlo en het toetje voor de JO9-1 moet nog komen. Een finale wedstrijd bij de Graafschap in stadion de Vijverberg op 20 april tegen de winnaar van de 2e toernooidag (VV Reunie).