Wedstrijdverslag Ruurlo JO17-1- NEO JO17-1

Vandaag kwam de nummer drie van de competitie op bezoek. Op papier dus een lastige pot. We begonnen niet sterk aan de wedstrijd, en gaven NEO meteen de kans om te voetballen. De eerste kansen waren daarom ook voor de club uit Borne. Jop wist een paar ballen goed te redden, maar uit een corner viel dan toch de 0-1. De rest van de eerste helft bleef het spelbeeld hetzelfde, NEO had veel de bal en op enkele goede momenten na kwam Ruurlo weinig aan het voetballen toe.
In de rust werd aangegeven dat het niet goed stond, en dat de linies te ver uit elkaar lagen. Wetende dat het beter moest kwamen we de kleedkamer uit. We speelden veel beter als de eerste helft , wat leidde tot een paar kansen. Uit een corner werd dan ook bij de tweede paal de gelijkmaker binnengekopt door Thijs, 1-1. Na de gelijkmaker kwamen we beter in de wedstrijd en konden we NEO goed onder druk zetten. Beide teams kregen kansen, maar geen van de teams wist de kansen af te maken. Jammer genoeg viel de 1-2 toch, een vrije trap net buiten de zestien werd ingeschoten.
Ondanks een verloren wedstrijd, bied de tweede helft wel perspectief voor de wedstrijd van volgende week tegen Sparta Enschede, waar we de punten wel gaan pakken!