5 APRIL: INSTRUCTIE VERANTWOORD ALCOHOL SCHENKEN
Het is alweer 2,5 jaar geleden dat wij een instructie-avond hebben verzorgd voor al onze barvrijwilligers over “Verantwoord Alcohol Schenken”.
Inmiddels zijn er diverse nieuwe barvrijwilligers bij gekomen en daar zijn we uiteraard heel erg blij mee!
Wij merken dat de overheid de regels met betrekking tot alcoholverstrekking aanscherpt.
Ook wij als vereniging hebben daarmee te maken.
Eén van de punten is dat wij voldoende barvrijwilligers moeten hebben die de instructie “Verantwoord Alcohol Schenken” hebben gevolgd.
Daarom vinden wij nu het moment aangebroken om nogmaals een dergelijke instructie te verzorgen.
Voor barvrijwilligers die toen de instructie hebben gevolgd, zou het een “opfrismoment” kunnen zijn.
Gaarne nodigen wij jullie uit voor deze instructie-avond op woensdag 5 april a.s. in de kantine.
Inloop vanaf 19.30 uur, begin instructiedeel om 20.00 uur tot maximaal 21.30 uur.
Na afloop ontvangt iedereen een certificaat dat je de instructie hebt gevolgd.
Je hoeft je vóóraf niet aan te melden; je mag zo binnen lopen.