COOP EN VV RUURLO ORGANISEREN EEN VOETBALPLAATJESACTIE

Coop Supermarkt Ruurlo en Voetbalvereniging Ruurlo kunnen met trots melden dat zij hebben besloten samen een voetbalplaatjesalbum uit te geven.

Een fantastische actie voor iedereen, jong en oud, ontzettend leuk en spannend. Want de grote uitdaging is om alle voetbalplaatjes te verzamelen!

Het verzamelen van plaatjes van landelijke sporters is al een hype, maar het verzamelen van plaatjes van vriendjes en vriendinnetjes van je eigen voetbalclub is nog veel leuker.

Welke spelers zitten er dit keer in het pakje? Heb ik nu eindelijk de keeper van Ruurlo 1. Is mijn eigen team nu compleet?

Bedoeling is dat deze actie dit jaar in het najaar plaats vindt.

Tijdens de actieperiode worden bij de Coop pakjes uitgegeven met daarin stickers waarop (jeugd)leden van de VV Ruurlo staan afgebeeld. Deze stickers kunnen worden verzameld in een speciaal album.

De komende maanden worden de voorbereidingen getroffen en daarover zullen wij u regelmatig informeren.