De verloting gaat door!!!

Gisteravond heeft de werkgroep verloting samen met het bestuur de knoop doorgehakt, de grote VV Ruurlo verloting gaat door! Het aantal verkochte loten is de afgelopen weken sterk gestegen, mede doordat een flink aantal teams de schouder eronder heeft gezet en actief is gaan verkopen. Om de mogelijke afwachtende nog de kans te geven om alsnog een lot te kopen blijft de verkoop doorlopen tot 8 april aanstaande.

In de vergadering is besloten om alle 5 de trekking op 8 april te laten plaatsvinden. Het systeem van de trekking blijft hetzelfde, je dingt dus met ieder lot in iedere trekking mee!

De winkans blijft heel hoog met een verhouding van 1 prijs per 10 verkochte loten, met als absolute knaller de Citroen C1 die bij de ingang van voetbalveld geparkeerd staat. Daarnaast zijn er prijzen als televisies, fietsen, ballonvaarten, een minuut winkelen, kook workshops en nog veel meer. Veel van de prijzen zijn door onze sponsoren beschikbaar gesteld.

De feestavond op 8 april kunt u alvast noteren! Het beloofd een hele gezellige avond te worden. Hopelijk zet dit positieve nieuws nog meer mensen aan loten te kopen of loten bij te kopen. Loten zijn verkrijgbaar bij Tamoil, bij Everwennink Totaalgemak, in de kantine en bij heel veel leden.

Met ieder extra lot dat verkocht wordt steunt u de VV Ruurlo.