Wedstrijdverslag Ruurlo JO17-1 – Lochem JO17-1

Opstelling: Jop –  Yorn –  Daan TM – Jesse – Thijs F – Daan F – Stan – Daan S – Emre – Wiebe – Job

Wissels: Huub, Bas, Laurens

Deze zaterdag stond ons een belangrijke wedstrijd tegemoet, tegen S.C. Lochem. We wisten dat we het erg moeilijk zouden krijgen en er alles aan zouden moeten doen om hier de punten in Ruurlo te houden. We begonnen de eerste helft erg sterk met hoge druk en dat leidde tot een paar kleine kansjes. We bleven goed druk zetten en de goal viel al erg vroeg, Daan Fentsahm met een goede actie langs de zijlijn zette de bal voor en Stan de Gier maakte de bal goed af, 1 – 0 voor Ruurlo.

2e helft:

De 2e helft begonnen we niet scherp en Lochem had erg veel druk op ons. Daarom viel er al heel snel de 1 – 1 door een mooie goal. De rest van de 2e helft ging eigenlijk naar Lochem maar ze wisten de kansen niet af te maken. De laatste 10 minuten kwamen wij weer een beetje terug in de wedstrijd en creëerden wij een paar behoorlijke kansen waarvan wij er geen een van wisten te scoren. Uitendelijk was het een wedstrijd tussen 2 ploegen die erg aan elkaar gewaagd waren. Het was denk ik een mooie wedstrijd om naar te kijken en we hebben er alles aan gedaan om toch de 3 punten thuis te kunnen houden. Al met al moeten beide ploegen tevreden zijn met de 1-1.

Einduitslag V.V. Ruurlo JO-17 – S.C. Lochem JO-17: 1 – 1