Wedstrijdverslag Ruurlo J-O17 1 tegen TVC J-017 1:

15 Oktober stond de koploper TVC op het programma. Het ongeslagen TVC begon scherp aan de wedstrijd en scoorde binnen één minuut de 0-1. Het was een zeer slecht begin. TVC had de bal nog geen 5 keer aangeraakt en wij mochten alweer aftrappen. Daarna pakten we de wedstrijd redelijk op. Het was zwaar maar we hielden redelijk stand. We kwamen in de loop van de wedstrijd wat beter in ons vel, en we zorgden voor meer weerstand. Na de rust werd Emre gewisseld voor Bas. Bas begon goed aan de wedstrijd na lang blessureleed. We begonnen redelijk goed aan de tweede helft. In de 45e minuut kwam de tegenstander 1 op 1 door een individueel foutje. Daarna werd er aangegeven dat Daan Tm door moest schuiven. Dit pakte goed uit en zorgde voor redelijk wat gevaarlijkheid. Dit heeft echter niks opgeleverd. Al met al was het een redelijke wedstrijd, maar het gebrek aan scherpte heeft ons de kop gekost. 29 Oktober spelen we onze volgende wedstrijd tegen Vogido. Dan zorgen we dat we de drie punten mee naar Ruurlo nemen.