16 november: Opfrisavond Spelregelwijzigingen

16 November om 20.00 uur:  Opfrisavond Spelregelwijzigingen

De nieuwe spelregels veldvoetbal hebben 94 wijzigingen ondergaan.

Dit gaat van kleine wijzigingen (dat de bal bij een doelschop stil moet liggen), tot grote wijzigingen (ontnemen duidelijke scoringskans).

Het spelregelboek is in de afgelopen zomerperiode van 22.500 woorden verminderd naar 12.000 woorden.

De spelregels worden dus simpeler en concreter uitgelegd. Daarom organiseren wij in samenwerking met de KNVB een Opfrisavond Spelregels.

Deze Opfrisavond Spelregels heeft vooral betrekking op de 94 spelregelwijzigingen die de afgelopen zomer door de FIFA zijn ingevoerd. In een presentatie met actuele beelden zullen de meest relevante wijzigingen de revue passeren. Tevens is deze avond voorde JO17 spelers een mooie voorbereiding op het spelregeldiploma.

Bij deze zijn alle leden, trainers, leiders, coördinatoren, scheidsrechters, commissievoorzitters en bestuursleden uitgenodigd.

Deze avond is een must!

Locatie: clublokaal v.v. Ruurlo.

Aanvang 20.00 uur.

Inloop vanaf 19.30 uur.