Wedstrijdverslag JVC B1 – vv Ruurlo B1

Opstelling: Luc, Yorn, Daan t M, Jesse, Wiebe t H, Tom, Huub, Job, Dylan, Daan S
Wissels: Stan, Wiebe L, Tjerk, Bram.
We begonnen redelijk aan de wedstrijd en waren meer in balbezit. Kansen waren er maar weinig aan beide zijdes door veel balverlies en veel lange ballen.
Wel ontbrak de scherpe bij enkele spelers waardoor de passing matig was ook was het tempo te laag.
De eerste mogelijkheid was een schietkans voor Dylan echter hij schoot te gehaast.
Wiebe had nog enkele schitterende acties echter gescoord werd er niet. Verdedigend stond het redelijk ondanks dat we veel moeite hadden met de lange ballen van JVC.
In de rust aangegeven dat we meer moesten gaan voetballen en scherper moesten zijn in de duels.
De van een blessure terug komende bram ingebracht voor Dylan en Wiebe L voor Huub.
Na rust zelfde spelbeeld alleen had JVC een snelle rechtsbuiten ingebracht. Deze maakte achteraf het verschil, 2 foutjes bij ons achterin werden afgestraft waardoor binnen 15 min een 2-0 achterstand opliepen volkomen onnodig.
We bleven proberen om de aansluiting te forceren en kregen nog enkele grote mogelijkheden voor Tom en WIebe t H. De aansluitingstreffer viel uiteindelijk toch en wel uit een strafschop die Tom versierde en benutte 2-1.
Denk je voor de gelijkmaker te gaan valt 2 minuten later de 3-1 door balverlies van ons op het middenveld en worden we verrast door een counter.
Al met al een wedstrijd die we absoluut niet hadden hoeven verliezen als we als team iets scherper waren geweest.