Wedstrijdverslag Heino JO17-1 – Ruurlo JO17-1

Opstelling: Jop, Yorn, Wout, Jesse, Thijs, Daan F, Wiebe, Wytze, Luuk, Stan, Job.
Wissels: Emre, Bas, Daan S, Daan M.

Vandaag de wedstrijd tegen De Tubanters. De vorige wedstrijd tegen Victoria was erg slecht, dus was het aan ons om vandaag te laten zien dat we het wel kunnen. Vooraf werd duidelijk aangegeven dat we ze zeker niet moesten onderschatten en dat er gewonnen moest worden.

We begonnen niet sterk aan de wedstrijd. We hielden het niet compact en ook voorin ging het druk zetten niet goed, waar we overigens op hadden getraind. Daarom viel in de 1e helft, de 26e minuut, de 0-1. Nog geen 15 minuten later viel ook de 0-2 voor De Tubanters. Dus gingen we de rust in met een 0-2 achterstand, doordat alle afspraken die we hadden gemaakt niet werden nagekomen. De wedstrijd was nog niet gespeeld, dus we moesten alles geven in de 2e helft.
Al snel in de 2e helft werden Luuk, Wytze en Wout eruit gehaald voor Emre, Daan S. en Daan M. We gingen achterin 1 op 1 spelen zodat we voorin een extra aanvaller erbij hadden (3-3-4) Hierdoor creëerden we  in de tweede helft nog erg grote kansen waarvan er zeker een aantal in het netje hadden moeten zitten.  Een speler van De Tubanters kreeg nog rood, dus was het op het eind nog 11 tegen 10. We bleven gaan voor een goal maar het mocht niet baten, dus eindigde de wedstrijd in 0-2. We hebben ervan geleerd en moeten blijven vechten voor de punten.