Wedstrijd verslag Ruurlo 017-1 – Stevo 017-1

Opstelling: Jop, Wout, Huub, Jesse, Thijs, Yorn, Job, Daan F, Bas, Wiebe, Stan

Wissels: Luuk, Emre

We waren voor de wedstrijd begon al veilig gespeeld dus wij konden vrijuit voetballen. Maar onze tegenstander Stevo moest winnen om directe degradatie te voorkomen.

De eerste helft: We hadden in de eerste helft veel balbezit we speelden de bal veel rond en maakten met vlagen mooie combinaties en daaruit creëerde we een paar kleine kansen. Na 20 minuten kwam er een lange bal van het middenveld van Stevo en die bal kwam bij de spits van Stevo en die schoot de bal op goal maar Jop hielt de bal in eerste instantie uit de goal en daarna pakte Jop de bal goed weg bij de aanvaller. We sloten de eerste helft af met 0-0.

In de rust afgesproken dat we scherper moesten zijn in de duels en geen reactie voetbal moesten gaan spelen.

De tweede helft: We speelden ook in de tweede helft de bal weer veel rond tot in de 55e minuut Wout een voorzet gaf op Bas die de bal goed aannam en het daarna goed afmaakte dat was de 1-0. Na het doelpunt kwam Luuk in het veld en ging Stevo aanvallender voetballen om een doelpunt te forceren. In de 65e minuut kwam Emre in het veld. Wiebe had nog een mooi afstand schot van 25 meter maar die kwam net op de lat terecht. Uiteindelijk eindigde de wedstrijd in 1-0.

Volgende week de laatste wedstrijd van de competitie tegen Avanti. We gaan ons best doen om de competitie winnend af te sluiten.

Huub