Ontknoping Eredivisie zondag live in de kantine

Zondag 14 mei a.s. speelt Ruurlo 1 haar laatste competitiewedstrijd tegen Wolfersveen 1. Aanvang 14.00 uur op sportpark ‘t Rikkelder.

Tevens de zinderende ontknoping van de Eredivisie, te zien op het nieuwe (grote) TV scherm in de kantine (onlangs aangeboden door VVGZ).

Om dit te vieren trakteren wij op een gratis hapje tussen 16.00 en 18.00 uur, gecombineerd met een leuke actie!

Nieuwsgierig geworden?

Kom dan allemaal naar de kantine, nadat je moeder hebt verwend! (Of neem haar desnoods mee….) Tot zondag!

NB: Op zondag 28 mei a.s. speelt Ruurlo 1 thuis de eerste van twee nacompetitiewedstrijden voor promotie naar de derde klasse KNVB. De tegenstander is nog niet bekend. De uitwedstrijd volgt dan op maandag 5 juni (Tweede Pinksterdag).