Regiofinale’s schoolvoetbal 10 mei op sportpark t’Rikkelder

Nadat er op koningsdag flink gestreden werd om de wisselbeker van ons eigen schoolvoetbaltoernooi, gaan de kampioenen van die dag, 10 mei aantreden tijdens de regiofinale’s.
Deze wordt gehouden op ons eigen sportpark.
We gaan 10 jongensteams en 10 meisjesteams verwelkomen die in elk hun eigen poule gaan strijden voor een plekje in de halve finale.
De scholen die meedoen komen uit Apeldoorn, Deventer, Ulft, Borculo, Lichtenvoorde, Breedenbroek, Eibergen, Laren, Winterswijk, Zieuwent, Dinxperlo, Lochem en uit Ruurlo.

De jongens spelen op een heel veld met normale belijning.
De meiden spelen op een half veld met pupillendoelen.

Iedereen is Welkom woensdag 10 mei om de jeugd aan te moedigen.
De wedstrijden starten om 14.00 uur en de prijsuitreiking is rond 18.00 uur.

Wij wensen onze kampioenen Kerstzwart1 en De Driesprong heel veel succes deze middag.

De nummers 1 en 2 van beide poule’s gaan door naar de halve finale die gehouden wordt op 24 mei bij AD’69 in Aalten.