We missen jullie…..

Als bestuur van VV Ruurlo willen via deze boodschap het jaar afsluiten. Helaas is er afgelopen jaar weinig gevoetbald en is het momenteel nog steeds onzeker hoe het voetbaljaar 2021 eruit gaat zien. Dat hebben wij niet in de hand. Gelukkig mocht de jeugd blijven spelen binnen alle regels.

Natuurlijk is voetbal niet het belangrijkste onder de huidige omstandigheden, alhoewel sporten en elkaar ontmoeten wel voor ontspanning kan zorgen in een tijd van onzekerheden. Maar gezondheid en werk staan voorop! Wat we wel in eigen hand hebben, is onderling positief blijven en de juiste teamspirit behouden. En we zijn heel blij dat geen enkel lid zijn lidmaatschap heeft opgezegd.

We hebben onze jaarvergadering online gehouden maar ook onze jaarlijkse kerstactie was online, een online pubquiz voor leden en vrijwilligers met 19 teams goed ‘bezocht’ en 160 mensen hebben op 17 december boerenkool gegeten op de jaarlijkse boerenkoolavond. Leuke acties en ideeën maar we hopen oprecht dat het volgend jaar weer gaat zoals we het altijd deden.

We zijn blij met de sponsoren die ons blijven steunen en die we allemaal persoonlijk hebben bezocht in het voorjaar en met kerst bedankt hebben door ze allemaal een kerstkaart te sturen. Financieel was 2020 een redelijk jaar, vooral door de overheidssteun zijn we er in geslaagd dit jaar met een klein verlies af te sluiten. Voor 2021 maken we ons wel zorgen, opnieuw de kantine langere tijd dicht, geen voetbal. Hoe dat uit gaat pakken is afwachten. We blijven ons best doen om gebruik te maken van de steun die we kunnen krijgen.

Speciaal woord van dank voor de VUT ploegen die wekelijks op het sportpark werken en een geweldige bijdrage geleverd hebben. We zijn dan ook blij met de nieuwe verlichting, een breed pad achter veld 1 en dat het kassahokje en alle deuren in de kleedkamers in mooi geel-zwart zijn geschilderd. En dat naast alle normale onderhouds werkzaamheden die zij hebben verricht.

Door al deze activiteiten en al die inzet blijven we een vereniging! En dat doen we natuurlijk samen met al onze vrijwilligers. Zonder vrijwilligers geen VV Ruurlo! Dank jullie wel daarvoor!

Mocht je als lid ideeën hebben om te zorgen voor verbinding of andere ideeën die ons als club kan helpen in deze coronatijd, laat het ons weten. Maar wij hopen natuurlijk elkaar weer snel in het echt te ontmoeten op onze sportvelden en in onze kantine zodra dat is toegestaan en dan kunnen we met z’n allen proosten op een gezond 2021.

Fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en sportief 2021!!!

We hebben deze speciale boodschap ook op facebook gezet. Klik hier voor de hele videoboodschap