We gaan weer beginnen!

Zoals in de laatste persconferentie door onze regering is aangekondigd kunnen we vanaf woensdag 29 april weer beginnen met voetballen. Vooralsnog eerst onze jongste jeugd (t/m 12 jaar) volledig en de wat oudere jeugd (t/m 18 jaar) in aangepaste trainingen. We wachten nog wel op definitieve goedkeuring van onze gemeente, maar dat verwachten we dinsdag of woensdag te krijgen.

Hieronder het protocol wat we gaan hanteren.

Ten eerste, voor iedereen geld, als je ziek bent, koorts hebt, of regelmatig moet hoesten, Blijf dan huis!

Pupillen (t/m 12 jaar):

• vrijwillige deelname voor speler en trainer
  • vrij spel voor de spelers onderling, trainer houd wel 1,5 mtr. afstand tot de kinderen.
  • geen ouders op het sportpark, kinderen komen op eigen gelegenheid of worden bij het hek afgezet.
  • kleedgebouw & kantine blijven gesloten (dus er kan ook geen gebruik worden gemaakt vd toiletten)
  • thuis omkleden & douchen.
  • Helaas, spelers die net 13 zijn geworden kunnen niet met hun team meetrainen, die moeten aansluiten bij de O15.

Junioren (t/m 18 jaar):

• vrijwillige deelname voor speler en trainer
  • spelers & trainer houden continu 1,5 mtr afstand tot elkaar, dus geen duels en/of partij-vormen.
  • geen ouders op sportpark
  • kleedgebouw & kantine blijven gesloten (toiletten niet beschikbaar)
  • thuis omkleden & douchen.
  • Helaas, spelers die net 19 zijn geworden kunnen niet met hun team meetrainen, die moeten het voorlopig doen met thuis oefeningen.

Alles moet blijven gaan conform de richtlijnen van de RIVM, onze regering en de KNVB (Zie hier voor een uitgebreide beschrijving). We houden ons aan het protocol zoals opgesteld is door de KNVB en het NOC/NSF, we willen jullie (en jullie ouders) vragen dit nog een keer goed door te lezen voordat we weer kunnen gaan trainen.

We zijn blij dat we de eerste stapjes weer mogen zetten, maar we doen het nog voorzichtig. Blijf gezond!

Het Bestuur.