VVGZ hebben nu ook Engelse vrienden

De vrienden van Geel Zwart hebben 3 Engelse vrienden er bij. Steve Bloomfield, Matt Crossley and Mr Tich Bloomfield hebben zich zondag aangemeld als vriend op aanraden van Marco Dijkman. De 3 engelsen speelden in 1985 en 1986 op het Karel Stegeman toernooi. In 1985 waren ze de eerste winnaars van het toernooi met Hampshire Youth. De band met Ruurlo is groot, ze bezochten de club de laatste jaren meerdere malen en dan is de stap naar vriend worden ook logisch. Marco Dijkman ontdekte ook dat Mr Klanderman nog geen vriend was dit is ook gelijk aangepast. Trots zullen we ook Henk bij schrijven op het bord van VVGZ in onze mooie kantine.