VV Ruurlo speelt in bekercompetitie tegen vierdeklassers VV Gendringen, Loenermark en Sportclub Doesburg

VV Ruurlo speelt in bekercompetitie tegen vierdeklassers VV Gendringen, Loenermark en Sportclub Doesburg

RUURLO – Voor de bekercompetitie van het district Oost van de KNVB is VV Ruurlo ingedeeld in een poule met als tegenstanders VV Gendringen dat uitkomt in de vierde klasse C, Loenermark (Loenen) vierde klasse D en Sportclub Doesburg dat uitkomt in de vierde klasse D.  De speeldata in de poule zijn 31 augustus, 1 september, 7/8 september en 14/15 september. De poulewinnaars plaatsten zich voor de volgende ronde. Alleen de loting is bekend, het programma nog niet.

VV Ruurlo speelt komend seizoen in de derde klasse C en zal in tegenstelling tot een eerdere indeling niet spelen tegen Sportclub Brummen dat op verzoek van de Brummenaren ingedeeld is in de derde klasse B. De derde klasse C bestaat dit seizoen dan niet uit veertien maar uit dertien teams:  Sportclub Lochem, VV Witkampers (Laren), Hessen Combinatie ’03 (Drempt), VV Montferland (fusieclub Sint Joris uit Braamt en VV Zeddam), VV Doetinchem, DVV (Duiven), OBW (Zevenaar), PAX (Hengelo), Rheden, FC Trias (Winterswijk), VVG’25, (Gaanderen) en VVO (Velp).