VV Ruurlo opnieuw ingedeeld in Achterhoekse klasse

RUURLO – Zoals verwacht is het eerste elftal van voetbalvereniging Ruurlo weer in de Achterhoekse klasse ingedeeld. Alleen heet de Achterhoekse klasse voor het seizoen 2021-2022 niet de derde klasse C maar derde klasse B.

Vanwege corona werd de competitie afgelopen seizoen al na vier speelronden stopgezet en niet hervat. Er vond geen promotie en degradatie plaats en daarom zien de klassen er voor het seizoen 2021-2022 bijna hetzelfde uit. Alleen het Arnhemse SML is niet meer in de Achterhoekse klasse terug te vinden. En daar zullen de Achterhoekse clubs niet rouwig om zijn. SML had zich naar verluidt in de afgelopen maanden zwaar versterkt.  De eerste competitiewedstrijden voor het seizoen 2021-2022 staan voor eind september op het programma. Indeling derde klasse C van het district Oost van de KNVB: DVV (Duiven), VV Doetinchem, FC Trias (Winterswijk), VV Gendringen, HC ’03 (Drempt), OBW (Zevenaar), Pax (Hengelo), VV Ruurlo, VV Rheden, Sportclub Lochem, VVO (Velp), Witkampers (Laren), VV Montferland (‘s-Heerenberg).