Trekking Amateurvoetbal loterij

Afgelopen week is de trekking van de amateurvoetbal loterij verricht. De amateurvoetbal loterij was een loterij geregeld door de KNVB, en waar alle amateurverenigingen aan mee konden doe. De loten kosten 2,50 euro, en van elk lot was 2 euro bestemd voor de amateurvereniging.

Als VV Ruurlo hebben wij maar liefst 626 loten verkocht, wat betekent dat er ruim 1250 euro bijgeschreven kan worden voor de clubkas. Landelijk stond de VV Ruurlo daarmee op de 6de plek. Een fantastisch resultaat!

Het geld wordt gereserveerd voor het 90 jarig jubileum op 1 april 2022. Erg belangrijk was dat onze sponsoren ruim 40 prijzen ter beschikking hadden gesteld, waar de leden van de VV Ruurlo kans op maakten.

Aanstaande zaterdag 17 juli, om 16 uur worden de prijzen overhandigd aan de prijswinnaars. Alle winnaars hebben persoonlijk bericht gehad, en de uitreiking vind plaats in de kantine van de VV Ruurlo.

Als u wilt checken of u prijs had:

Wij willen alle deelnemers bedanken voor het kopen van de loten, en onze sponsoren bedanken voor de bijdrage die ze geleverd hebben in prijzen.