TEAMINDELING JUNIOREN SEIZOEN 2021-2022

Ook dit seizoen hebben we als technische commissie weer de taak om de team-indelingen voor het nieuwe seizoen klaar te maken. Dit is ieder seizoen weer een hele puzzel, waarbij de leeftijdscoördinatoren en eventueel onze hoofd jeugd opleiding in goed overleg en samen met de trainers/leiders van de betreffende teams gezamenlijk de keuzes maken in welk team elke speler het best op z’n plaats is.

We ontkomen er dan ook niet aan dat er keuzes gemaakt worden die voor een individuele speler/speelster niet helemaal conform zijn/haar wens is. Dit kan ook voor ouders gelden, met name bij onze jeugdleden. We willen dan ook graag een beroep doen op alle ouders om de weloverwogen gemaakte keuzes te accepteren en ons te steunen bij de gemaakte team-keuze voor uw zoon of dochter. Natuurlijk zijn de leeftijdscoördinatoren bereid om de gemaakte keuze toe te lichten. Zolang we maar respectvol met elkaar blijven communiceren, blijft het ook leuk om leeftijdscoördinator te zijn. Zij zijn als vrijwilliger het gehele seizoen druk in de weer om voor al onze (jeugd)leden alles zo goed mogelijk te organiseren en steken er veel vrije tijd en energie in. Ook zij moeten plezier vinden in de uitoefening van hun functie.

Dit gezegd hebbende vertrouwen wij erop dat we samen een mooi seizoen tegemoet gaan, waarin we hopelijk allemaal weer met veel plezier kunnen voetballen en we allemaal weer kunnen genieten van het voetbalspel van de kinderen. In de bijlage de team-indeling pupillen voor het seizoen 2021- 2022. Allen een plezierige en fijne vakantie toegewenst.

Met sportieve groet,

Frank Floris

Voorzitter technische commissie

Bekijk de nieuwe indeling onder het kopje Over Ruurlo > Downloads of download het onderstaande bestand.