VV Ruurlo jubileum webshop geopend!

Dat voetbalvereniging Ruurlo tijdens dit seizoen haar 90 jarig bestaan gaat vieren is bij velen al bekend. Om ook blijvende herinneringen aan het 90-jarig jubileum over te houden zijn er speciaal voor deze gelegenheid een handdoek met eigen naam en een vette hoodie ontwikkeld. Het ontwerp van de hoodie is in samenwerking met Textieldruk Ruurlo en Ken Vreman ontworpen. Ken is oud lid van de VV Ruurlo en werkt momenteel als grafisch ontwerper in Rotterdam, een echte professional.

Het design is abstract met subtiele verwijzingen naar de voetbalclub. Hierdoor is de hoodie heel goed te gebruiken buiten het voetbalveld, naar school, op vakantie of gewoon lekker thuis, de hoodie is namelijk heerlijk zacht en van topkwaliteit. De hoodie en de handdoek zijn te bestellen via de website van de VV Ruurlo https://www.vvruurlo.nl/jubileumwebshop. Deze items zijn wellicht ook een leuk cadeau voor Sinterklaas of onder de Kerstboom.