VV Ruurlo J-O17 – HHC Hardenberg J-O17

Afgelopen zaterdag kwam HHC Hardenberg bij ons op bezoek, uit 4-0 gewonnen.

Wij begonnen de wedstrijd goed, veel strijd en er werd goed samengespeeld. Het spel liep eigenlijk gelijkop, mooie duels en veel strijd. Maar vlak voor rust gaf Daan ter Maat een perfecte bal op de goed lopende Daan Fentsahm en die schoot de bal er erg goed in. Na de rust begonnen we wat matig en daarna pakten we het weer op en Wout gooide de bal voor en die werd afgemaakt door Wiebe Lusink die niet buitenspel stond. De grensrechter stak de vlag omhoog maar die werd terecht genegeerd door de scheidsrechter. Dit bracht ons op een goede 2-0 voorsprong. 5 minuten voor tijd kreeg Hardenberg weer hoop doordat er een doelpunt viel, uit een corner kwam de bal op de 16 terecht en werd goed binnen geschoten. Dit bracht de stand 5 minuten voor het einde op en 2-1. Nog eventjes 5 minuten volhouden dus. Dit deden we en we hebben zeer verdiend gewonnen. Hardenberg schreef in hun eerdere verslag dat wij een matige ploeg waren, wij hebben het tegendeel bewezen en 6 punten van deze jongens afgepakt, zeer terecht. Zo zie je maar dat je van ‘matige ploegen’ 2 keer overtuigend kan verliezen. De bal is rond.