VV Ruurlo in de VI

Hoewel we wat verrast waren is het toch leuk om te zien dat er een dubbel pagina grote foto van ons sportpark ‘t Rikkelder in het toon aangevende voetbalblad Voetbal International is gepubliceerd. In nr 34 (van 19 augustus 2020) is een artikel verschenen over “Pezen in de Provincie”, een reeks artikelen waar de VI elke week schrijft over de voorbereiding van de prof clubs in Nederland. En dit jaar is alles anders….

Volgens de foto ligt ons sportpark er verlaten bij…. Normaal gesproken speelt het naburige De graafschap vrijwel jaarlijks een oefenwedstrijd op ons sportpark. Maar door het coronavirus is de voorbereiding van profclubs heel anders.

Het moet gezegd worden, het is een prachtige foto. Ons park ligt er inderdaad prachtig bij… Maar verlaten is het ondertussen al niet meer. De voorbereiding is in volle gang, hoewel anders dan andere jaren, toch zijn we ons aan het voorbereiden. Inderdaad ook erg jammer dat de Graafschap dit jaar niet bij ons op bezoek komt (hoewel ze van harte welkom zijn!). De laatste keer dat de Graafschap bij ons op bezoek was, was in 2016-2017.

Toch zijn we de VI dankbaar voor deze mooie foto. De volgende keer zullen we ze een kop koffie aanbieden…

Het Bestuur

De foto in VI nr. 34; De foto is gemaakt door Tobias Kleuver