VV Ruurlo in beker tegen Dinxperlo, Halle en Reünie

RUURLO – Het eerste elftal van VV Ruurlo is in de eerste ronde (poulefase) als zondag derdeklasser ingedeeld bij achtereenvolgens de zondag vierdeklassers FC Dinxperlo en Reünie (Borculo) en vijfdeklasser Halle. Uit deze poule gaat alleen de winnaar door naar de voor de knock out – fase van het toernooi. Bij de standaardelftallen is er onderscheid gemaakt tussen de eerste- en tweedeklassers (zondag en zaterdag) en de clubs die in de derde, vierde en vijfde klasse uitkomen. De hoofdklassers uit onze regio AZSV (Aalten), Longa ‘30 (Lichtenvoorde), Silvolde en RKZVC (Zieuwent) stromen direct in tijdens de tweede ronde.