VV Ruurlo derde op Quick-toernooi

RUURLO – VV Ruurlo is derde geworden op het Quick – toernooi dat afgelopen weekeinde op sportpark Het Eelderink van PAX in Hengelo (G) plaatsvond.

In de strijd om de derde en vierde plaats versloeg VV Ruurlo VV Vorden zondag met 2-0. Keijenburgse Boys won het toernooi door in de finale ‘buurman’ PAX met 2-1 te verslaan. Op vrijdagavond verloor VV Ruurlo in de openingswedstrijd met 3 – 2  van Keijenburgse Boys. Op die avond won PAX met 3-1 van VV Vorden.

VV Ruurlo speelt zondag 1 september haar eerste duel in de bekercompetitie, uit tegen VV Gendringen. Aanvang 14.00 uur.