Sven voor Ogen Voetbaldagen!!

Komende donderdag en vrijdag is er volop drukte op ons sportpark. Dan is het weer tijd voor onze jaarlijkse voetbaldagen.
Op en rond om het veld is er van alles te beleven. Onder leiding van Wouter Schouten en vele andere enthousiaste voetballers vanuit de senioren en junioren worden er leuke balspelen georganiseerd. De dames van de Activiteitencommissie zorgen samen met de vrijwilligers van de kantine voor alle randzaken. Iedereen is Welkom om te komen kijken naar onze jongste jeugd.
Vrijdag wordt afgesloten met alle ouders broertjes of zusjes die zich hebben opgegeven voor het hapjesbuffet!!
Het weer zit ons niet tegen dus op naar twee prachtige dagen.