VV Ruurlo 45+1 verrast voormalige Ruurlose hoofdtrainer Anne Kuper

RUURLO – Het 45+ 1 team van VV Ruurlo speelde zondag op Sportpark De Endemansdijk in Markelo tegen Sportclub Markelo 45+ 1. Een tegenstander die de manschappen van VV Ruurlo 45+1  in de afgelopen negen seizoen steevast tegen kwam in de 45+ competitie van het district Oost van de KNVB. Met steevast in hun gelederen een oude bekende voor diverse Ruurloërs: namelijk de voormalige hoofdtrainer van VV Ruurlo 1 Anne Kuper.

Maar in het komende seizoen zal men de Markeloër niet meer treffen als tegenstander. Kuper zet aan het eind van dit seizoen namelijk een punt achter zijn voetbalcarrière. Aanleiding voor de geel zwarten om de altijd sluwe maar sympathieke Markeloër een kleine attentie aan te bieden. En dat viel in de smaak. In het seizoen 1993-1994 speelde VV Ruurlo onder leiding van de Markelose trainer in de eerste klasse van de voormalige Gelderse Voetbal Bond (GVB): destijds een onderafdeling van het district Oost van de KNVB. Het duel tussen VV Ruurlo 45+1 en Markelo 45-1 eindigde overigens in een 3-2 overwinning voor de zwart witten.

Ruurlo 45+ 1 samen met voormalig Ruurlo 1 hoofdtrainer Anne Kuper